Stem op HSV 't Sluisje Lieshout "Rabo ClubSupport"

Maandag, 4 oktober 2021

Stem op HSV 't Sluisje Lieshout "Rabo ClubSupport"

Beste Leden en vrijwilligers,
De Rabo ClubSupport 2021 is weer begonnen!

Door middel van het uitbrengen van stemmen wordt er door de Rabobank een bijdrage geleverd aan het verenigingsleven in Laarbeek en de rest van de regio. Dus ook aan HSV ’t Sluisje Lieshout!
Van 4 oktober t/m 25 oktober kan je stemmen op alle deelnemende verenigingen die meedoen met de Rabobank ClubSupport 2021.

Vraag ook aan je familieleden, vrienden en kennissen of zij ook lid van de “Rabobank Peel Noord” zijn en/of ook zij hun stemmen willen uitbrengen op HSV ’t Sluisje Lieshout.
Met deze financiële bijdrage kunnen wij diverse jeugdactiviteiten en wedstrijden organiseren en materialen aanschaffen voor het onderhoud van onze mooie visvijver.

Stem nu direct in de Rabo App of online op https://www.rabo-clubsupport.nl/

Ook uw familieleden en kennissen mogen op ons stemmen! Zeg het voort!
Laat je stem dus niet verloren gaan en ga stemmen op je favoriete vereniging!
Uw stem wordt gewaardeerd.

Met vriendelijke groet,

Bestuur HSV ’t Sluisje Lieshout