VISpas Online Bestellen

VISpas online bestellen

Door de actuele ledenstop bij HSV 't Sluisje is het op dit moment niet mogelijk om lid te worden van onze hengelsportvereniging. Kijk HIER voor verdere informatie.

Klik hier om de VISpas te bestellen

Bestel de VISpas en eventuele toevoegingen gemakkelijk en snel online!
Na online betaling ontvang je per e-mail je “Tijdelijke Bewijs van Lidmaatschap” en de bijbehorende Hengelvergunning van HSV ’t Sluisje Lieshout, samen met het wedstrijdprogramma en het Wedstrijdreglement van HSV ’t Sluisje Lieshout.
Met het ontvangen “Tijdelijke Bewijs van Lidmaatschap” mag je direct gaan vissen.

De VISpas is altijd geldig t/m 31 december van het lopende jaar. Opzeggen voor het komende jaar moet altijd vóór 1 oktober en kan eenvoudig via www.mijnsportvisserij.nl. Beëindiging na 1 oktober is niet mogelijk.

Wilt u zo vriendelijk zijn om adreswijzigingen direct door te geven aan onze ledenadministrateur: hsvtsluisjeleden@gmail.com