Ledenstop HSV 't Sluisje

Vrijdag, 9 juli 2021

Vanwege de grote toeloop van nieuwe leden bij HSV ’t Sluisje Lieshout heeft het bestuur besloten om per ingang van vrijdag 9 juli 2021 tot een ledenstop over te gaan. Ook worden er per vrijdag 9 juli 2021 geen Dagvergunningen meer uitgegeven.

De hengelsport is mede door Corona behoorlijk in opkomst waardoor er meer leden dan andere jaren lid zijn geworden van onze vereniging. Ook bij HSV ’t Sluisje zien we dat hierdoor het aantal vissers aan de waterkant enorm is toegenomen. Door deze toename komt de bezetting van het aantal visstekken op onze visvijver vaak in het gedrang en daarom moeten we een grens stellen.

We verwachten dat er na 1 oktober weer een aantal plaatsen vrij komen omdat er elk jaar een aantal leden het lidmaatschap opzeggen. Als deze ruimte weer beschikbaar komt dan zullen wij dit bekendmaken op onze website en op onze Facebookpagina.

Wachtlijst
Wilt u lid worden van onze vereniging? Dan kunt u zich wel alvast aanmelden voor onze wachtlijst via hsvtsluisjeleden@gmail.com. Zodra er een plek vrijkomt zal, er op basis van volgorde van aanmelding, een nieuw lid worden toegelaten.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze ledenadministratie hsvtsluisjeleden@gmail.com

Namens het bestuur van HSV ’t Sluisje