Clubhuis

Clubhuis (schuilhut)
Ons clubhuis tevens schuilhut is een prachtig gebouw dit is ontstaan door vrijwilligers, vakmensen uit onze vereniging.
We hebben de laatste jaren geïnvesteerd in veiligheid, onze schuilhut is voorzien van draadglas met daarvoor een materiaal wat niet stuk kan, ook een camera is geïnstalleerd om praktijken vast te leggen die niet geoorloofd zijn en een schijnwerper die s’ nachts zeer fel schijnt. Ook met de politie zijn afspraken gemaakt over toezicht, en bewoners in de nabijheid.
Helaas hebben we in het verleden te maken gehad met baldadige jeugd die onze oude schuilgelegenheid in rook lieten opgaan in 1992.

Na heel veel vergaderen en een heel goed overleg met de gemeente kwam er toestemming om een schuilgelegenheid te bouwen, dit moest wel binnen de financiën blijven waar het oude voor verzekerd was door de gemeente, dus een klein budget.
Binnen de vereniging ging eigenlijk iedereen aan het denken, hoe kan ik een steentje bijdragen aan dit mooie project, om met minimale middelen iets geweldigs te bouwen.
Een mooie tekening laten maken, die natuurlijk niet meteen goedgekeurd werd, maar uiteindelijk kregen we toestemming om te bouwen wat we wilden. Heel veel vrijwilligers waren al bezig geweest voor gratis of heel goedkoop materiaal, dus veel werd gesponsord, ook de vakmensen die we nodig hadden was geen probleem iedereen die een steentje bij kon dragen stelde zich beschikbaar. We hadden een geweldige projectleider, zeer goede metselaars en timmerlieden, en alle andere vrijwilligers die hun beste beentje voorzette. De deadline was nationale hengel dag 1993 maar die tijd was eigenlijk te kort, toch werd alles in het werk gesteld om dat toch te halen dan maar tot s’ nachts doorwerken, en jawel het werd gehaald.
We zijn als vereniging dan ook ontzettend trots op al die vrijwilligers die aan dit geweldige clubhuis mee hebben gewerkt om dit te realiseren.
Vanuit dit clubhuis wordt er van alles georganiseerd vergaderingen, jeugdopleidingen, gewoon gezellige bijeenkomsten en natuurlijk schuilhut. Maar zeker voor en na de wedstrijden wordt hier gezellig gekletst.

Onderhoud visvijver en clubhuis
Er is een geweldig team bijna dagelijks bezig om het onderhoud van onze accommodatie in een geweldige staat te houden.
Iedereen die deze vijver ziet denkt meteen: “ wat ligt alles er prachtig bij”, ze zien dan ook nergens storende rommel liggen. Deze werkgroep reageert op alles wat voor verbetering vatbaar is en overlegt met het bestuur welke stappen het beste genomen kunnen worden.
Bij groot onderhoud krijgt deze werkgroep veel ondersteuning van het bestuur en andere actieve leden om de grotere onderhoudsklussen in goed tempo te laten verlopen.