Bestuur/vrijwilligers

Hengelsportvereniging ’t Sluisje is een zeer actieve vereniging die op vele manieren voor haar leden 600 leden, maar ook voor de totale lieshoutse gemeenschap activiteiten ontplooit.
We mogen als vereniging dan ook trots zijn dat we al meer dan 70 jaar een optimaal bezet bestuur hebben, ook de commissies zijn optimaal bezet, dan niet te vergeten alle andere vrijwilligers die zich inzetten voor onze vereniging.
Als je de gehele website doorloopt zult u zien dat ’t Sluisje niet stilzit, dat we er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken als het binnen de mogelijkheden ligt.
We zijn financieel een gezonde vereniging al moeten we goed opletten wat we doen, gelukkig hebben we sponsoren om wat extra te kunnen doen, vooral voor de jeugd.

Ton van den Baar
Interim voorzitter