Visdag KansPlus

Donderdag, 11 mei 2023

Zaterdag 20 mei komen de soosbezoekers van KansPlus een middagje bij ons vissen. Het gaat hier om medemensen met een beperking. Het is belangrijk dat we voldoende begeleiding hebben om zo goed als individuele hulp te kunnen verlenen. We roepen dan ook iedereen op om mee te komen helpen op deze bijzondere middag. Graag even per mail laten weten of je komt helpen: hsvtsluisjeleden@gmail.com Graag om 13.00 uur aanwezig zijn om alles klaar te zetten. Het vissen begint om ongeveer 14.00 uur, we gebruiken hiervoor het materiaal van de vereniging.