Memorial Bokaal en Afsluiting Zomeravondcompetitie

Zondag, 31 juli 2022

Zaterdag 30 juli 2022 werd er weer gevist om onze jaarlijkse Memorial Bokaal. Deze wedstrijd wordt elk jaar gehouden om onze overleden leden te herdenken en als afsluiting van onze Zomeravondcompetitie.

Deze editie waren er 19 vissers aanwezig en het was weer een spannende wedstrijd. De top 3 zat erg dicht bij elkaar, uiteindelijk ging Wim van Bussel er met de winst vandoor met in totaal 26,28 kg. 2e werd Martijn Snijders met 24,44 kg. en 3e werd Maikel Berkvens met 24,32 kg.

Klik hier voor de uitslag van de Memorial Bokaal.

Dit jaar werd de Memorial Bokaal uitgereikt door Ellen Blenckers. Zij is de weduwe van ons, helaas veel te vroeg overleden lid, Erik Blenckers. Erik was een actief lid van onze vereniging en heeft lange tijd onze website verzorgt.

Na de prijsuitreiking werd er een gezellige BBQ gehouden. Het was een gezellige avond die tot in de late uurtjes duurde.

De Zomeravondcompetitie werd gewonnen door Joost Schepers. Ook hier was het een spannende eindstrijd en ging de eindstrijd tussen Joost Schepers en Jan Zwanenberg. Uiteindelijk wist Joost met 1 strafpunt minder de competitie te winnen.

Klik hier voor de einduitslag van de Zomeravondcompetitie.