Dit jaar 1 wedstrijd voor de 4e Karper Nachtviswedstrijd

Maandag, 5 juli 2021

4e Karper Nachtviswedstrijd HSV ’t Sluisje Lieshout Vanwege het lage aantal opgegeven koppels voor de Karper Nachtviswedstrijd voor dit jaar wordt er maar één wedstrijd gevist. De datum van deze wedstrijd is de finale datum op vrijdag 27 augustus op zaterdag 28 augustus. De vijver wordt dus NIET afgesloten op de datums van de 1e (vrijdag 2 juli op zaterdag 3 juli) en de 2e Karper Nachtviswedstrijd (vrijdag 16 juli op zaterdag 17 juli).

4e Karper Nachtviswedstrijd HSV ’t Sluisje Lieshout

Deze wedstrijd wordt gehouden van vrijdagavond 18.00 uur tot zaterdagochtend 10.00 uur. Tijdens de wedstrijden wordt iedereen voorzien van een hapje en een drankje in de avond en in de ochtend is er een ontbijtje voor elke deelnemer.

Als je nog vragen hebt voor deze wedstrijd dan kan je informatie inwinnen via Dick Warbout dickdederde@gmail.com of bij Joost Schepers via joostschepers1998@hotmail.com of door een WhatsApp-bericht te sturen naar 06-10623613.

Namens de wedstrijdcommissie Karper Nachtviswedstrijd