Activiteiten Nationale Hengeldag 2021 voor de jeugd geannuleerd.

Vrijdag, 21 mei 2021

Op zaterdag 29 mei zijn de activiteiten voor de jeugd geannuleerd i.v.m. de huidige meetregelen rondom het corona-virus. We gaan kijken of we later in het jaar nog een activiteit kunnen organiseren voor de jeugd. Via onze website en via Facebook wordt tijdig aangegeven wanneer deze activiteit wordt gehouden. De Koppelwedstrijd in de middag wordt wel gehouden dit omdat deze in het wedstrijdprogramma is opgenomen en meetelt voor het kampioenschap. Let op! Deze wedstrijd start om 13.30 uur i.p.v. de normale starttijd van 14.00 uur. De loting vindt plaats 1 uur voor aanvang van de wedstrijd.