Uitgifte Jeugdvergunningen 2022 HSV ’t Sluisje Lieshout

Maandag, 28 februari 2022

In verband met de geldende ledenstop, bij HSV ’t Sluisje Lieshout, heeft het bestuur van HSV ’t Sluisje Lieshout besloten om alleen de gratis Jeugdvergunning uit te geven aan de jeugd uit de gemeente Laarbeek en aan de kinderen en/of kleinkinderen van leden van HSV ‘t Sluisje Lieshout.

Onze gratis Jeugdvergunning is aan te vragen voor kinderen tot en met 13 jaar, word je dit jaar 14 jaar dan is dit het laatste jaar dat je de gratis Jeugdvergunning kunt aanvragen.

De gratis Jeugdvergunning is uitsluitend aan te vragen via onze ledenadministratie; hsvtsluisjeleden@gmail.com

De ledenadministratie zal de gratis Jeugdvergunning binnen enkele werkdagen maken en digitaal naar je verzenden zodat je deze zelf kunt printen en meenemen. De gratis Jeugdvergunning dient men altijd bij te hebben als men aan het vissen is op onze visvijver ’t Luytelaar.

Let op! Er wordt regelmatig gecontroleerd door onze eigen controleurs en door de BOA controleurs.

Aanvragen gratis Jeugdvergunning 2022

Voor het aanvragen van de gratis Jeugdvergunning zoals hierboven vermeld hebben wij de volgende gegevens nodig:
•Voornaam en Achternaam
•Adres en huisnummer
•Postcode
•Woonplaats
•Geboortedatum
•Telefoonnummer
•E-mailadres
•VISpasnummer (uitsluitend voor de gratis Jeugdvergunning van kinderen en/of kleinkinderen van leden van HSV ’t Sluisje Lieshout).