Activiteiten Nationale Hengeldag

Vrijdag, 20 mei 2022

Zaterdag 28 mei is het weer zover. De landelijke Nationale Hengeldag.

Zoals ieder jaar organiseert HSV ’t Sluisje weer diverse activiteiten. In de ochtend komt de jeugd aan bod en in de middag wordt er een Koppelwedstrijd georganiseerd voor de senior leden.

Jeugdwedstrijd:
Locatie:
Bij de rotonde van Bavaria

Tijd:
10.00 uur tot en met 11.30 uur

Zorg dat je om 09.30 uur aanwezig bent dan kunnen alle hengels uitgedeeld worden en worden de visplaatsen aangewezen zodat we om 10.00 uur kunnen starten met de wedstrijd.

Deze gratis activiteit is voor de jeugd van 6 tot en met 13 jaar. Iedere deelnemer wint een prijs.
Je ouders, broertjes, zusjes, opa en oma zijn natuurlijk ook van harte welkom om een kijkje te komen nemen.

Koppelwedstrijd senioren:

Locatie:
Visvijver ’t Lytelaar (Ingang Provincialeweg 22, 5737 GH Lieshout, tussen de manege en de tennisbanen).

Tijd:
Let op! De Koppelwedstrijd wordt gehouden van 13.30 uur t/m 16.30 uur. Zorg dat je uiterlijk om 12.45 uur aanwezig bent voor de loting van de visplaatsen.

BBQ:
Na afloop is er een gezellige BBQ. Wil je na afloop deelnemen aan deze BBQ.
Meld je aan voor woensdag 25 mei door een email te sturen naar hsvtsluisjeleden@gmail.com
De kosten voor deelname aan de BBQ bedragen €10,00 p.p. Dit kan je, graag gepast, betalen bij aanvang van de BBQ.

Met vriendelijke groet,

HSV ’t Sluisje Lieshout