Start wedstrijden 2021

Zaterdag, 1 mei 2021

Beste wedstrijdvissers, Na lange een lange tijd mogen we met onze club gelukkig weer wedstrijden gaan vissen.

Beste wedstrijdvissers,

Na lange een lange tijd mogen we met onze club gelukkig weer wedstrijden gaan vissen. Dit met toestemming van de gemeente maar onder een aantal voorwaarden. Op 8 mei willen we gaan starten met de oprichterswedstrijd op de visvijver. Zonder tegenbericht volgen we vervolgens gewoon het programma 2021. We willen iedereen verzoeken rekening te houden met onderstaande voorzorgsmaatregelen.

•Houd 1,5 meter afstand van elkaar. Met name tijdens loten en wegen vraagt dit extra aandacht.
•Na de wedstrijd moet iedereen de vijver z.s.m. verlaten. De uitslag volgt op de site van de visclub.
•De schuilhut blijft dicht en het nuttigen van consumpties is niet toegestaan.
•Inschrijven en betalen voor dit seizoen kan vanaf 8 mei t/m de nationale hengeldag op 29 mei bij leden van de wedstrijdcommissie, €7,50 voor de wedstrijden, wil je ook meedoen met de Koningswedstrijden dan komt er €7,50 bij.
•De eerste twee wedstrijden worden niet ingehaald.
•Prijzen van het vorige seizoen worden uitgereikt als daar gelegenheid voor is.

Hopelijk tot ziens aan de waterkant!

Vriendelijke groet,

Namens wedstrijdcommissie,