Vergunningen

VISVERGUNNING H.S.V. ’T SLUISJE 2018

Per 1 januari 2019 zijn de Jeugdvergunning 2019 en de Dagvergunning 2019 te verkrijgen bij:
5737GA Lieshout.

Deze vergunningen zijn uitsluitend verkrijgbaar tijdens de openingstijden bij Top 1 Toys Van Berlo.

Seniorvergunning €38,00 Sub lid €19,50
Om van 1 januari 2019 tot en met 31 december 2019 te vissen met ten hoogste twee hengels in de visvijver ’t Luytelaar te Lieshout.
Als lid krijg je deze vergunning om het gehele jaar 2019 in onze visvijver ’t Luytelaar in Lieshout te mogen vissen. Bij reglementen ziet u de voorwaarden die bij deze vergunning horen, velen worden vooral lid om in onze vijver te mogen vissen het “pareltje” van Lieshout. Jeugdleden met een jeugd VISpas krijgen ook deze seniorvergunning. U kunt lid worden van onze vereniging door in te schrijven via deze site en betalen via sportvisserij Nederland, u krijgt dan onze papieren binnen enkele dagen in huis per post en kunt u gaan vissen. De VISpas krijgt u van sportvisserij Nederland, het zou fijn zijn als u Sportvisserij Nederland machtigt dan weet u zeker dat u de vergunning voor 1 januari van het nieuwe vis jaar in huis hebt.
Wanneer u niet machtigt en u betaald met een acceptgiro dan betaald u 5 euro extra. Indien u de VISpas via onze site aanvraagt, via de link vergunningen Vispas aanvragen, dan wordt u automatisch lid van ’t Sluisje.
Let op opzeggen voor 1 oktober zie contact.

Juniorvergunning €15,00 (verplicht vanaf 14 jaar).

Aan te vragen via onze site, Vispas aanvragen.

Rechten en plichten zoals hierboven de seniorvergunning

Jeugdvergunning 2019 (gratis tot en met 13 jaar).
Met deze vergunning mag je het gehele jaar in 2019 vissen op visvijver ’t Luytelaar in Lieshout , de voorwaarden kun je zien bij reglementen jeugdvergunning. Voor de jeugd is het een geweldig mooie vijver om te leren vissen op vele verschillende manieren, er zijn bijna altijd vissers aanwezig om hen iets bij te leren, tegelijk geeft het hen een veilig gevoel omdat de vijver behoorlijk overzichtelijk is. We willen wel heel graag dat iedereen zich aan de regels houdt, wat zo mooi is moeten we zo mooi houden.
Deze dag vergunning kunt u afhalen bij:
5737GA Lieshout.

Deze vergunning is uitsluitend verkrijgbaar tijdens de openingstijden bij Top 1 Toys Van Berlo.

Nachtvergunning gratis
Om onze leden ook de mogelijkheid te geven om de hele nacht door te vissen geven we een nachtvergunning uit, deze moet 2 dagen van tevoren telefonisch aangevraagd worden bij:
Joost Schepers
Email: joostschepers1998@hotmail.com
telefoon: 0625322293
Jeugdleden met een jeugd VISpas kunnen hiervan ook gebruik maken. Voor deze nachtvergunning gelden de regels die in de seniorvergunning staan. Er worden maximaal vier nachtvergunningen per nacht uitgegeven, u mag met 2 personen gebruik maken van een nachtvergunning.
Met de gratis jeugdvergunning krijg je alleen een nachtvergunning indien men vist onder begeleiding van een junior lid of een senior lid van onze vereniging.

Dagvergunning €7,50

Om kennis te maken met onze visvijver ’t Luytelaar in Lieshout bieden wij de mogelijkheid om een dag vergunning te kopen, velen die van deze gelegenheid gebruik hebben gemaakt zijn intussen, met zeer veel genoegen lid geworden van onze vereniging .
Deze dag vergunning kunt u kopen tijdens openingstijden bij:

Hengelsport Helmond
Sobriëtas 501