Karper nacht wedstrijd HSV 't Sluisje 2022

Woensdag, 6 juli 2022

Inschrijven Karper Nachtviswedstrijd HSV ’t Sluisje Lieshout

Ook dit jaar organiseert HSV ’t Sluisje Lieshout weer haar Karper Nachtviswedstrijd.
Dit jaar is er plaats voor maximaal 6 koppels. Deze worden verdeeld in, 3 koppels op de linkerzijde van de vijver en 3 koppels op de rechterzijde van onze vijver.

De wedstrijd worden gehouden in het weekend van zaterdag 17 en zondag 18 september.
De start is zaterdag 17 september om 19.00 uur en eindigt op zondag 18 september om 10.00 uur. Let op, de loting van de visstekken is om 18.00 uur.

Tijdens de wedstrijden wordt iedereen voorzien van een hapje en een drankje in de avond en in de ochtend is er een ontbijtje voor iedereen.

Omdat het een Karper Nachtviswedstrijd is mag er alleen gevist worden met Karperhengels, dus geen vaste stok of feederhengel. Ook mag er niet met een voersysteem worden gevist, zoals bv een voerkorf of method feeder.

Inschrijven voor de Nachtviswedstrijd

Wil je deelnemen aan onze Karper Nachtviswedstrijd, schrijf je dan in voor vrijdag 9 september.

Inschrijven kan bij:
Dick Warbout via dickdederde@gmail.com of door een Whatsapp te sturen naar 06- 25163590

Of bij:
Joost Schepers via joostschepers1998@hotmail.com of door een WhatsApp-bericht te sturen naar 06-25322293.

De inschrijfkosten bedragen €10,00 per persoon en dienen betaald te worden bij inschrijving.
Geef ook je 06 nummer door bij de inschrijving, er wordt dan een WhatsApp-groep aangemaakt om verdere info te kunnen delen.

Namens de wedstrijdcommissie Karper Nachtviswedstrijd