Uitnodiging Extra Algemene Ledenvergadering Statuten HSV ’t Sluisje,

Dinsdag, 17 mei 2022

Hierbij nodigen we alle leden op tot het bijwonen van een “Extra algemene ledenvergadering”.

Deze zal gehouden worden op woensdag 1 juni 2022 in zaal De Koekoek, Dorpstraat 49 te Lieshout. De vergadering begint om 20.00 uur. Tijdens deze vergadering zal over onze statutenwijziging besloten worden. Voor deze vergadering is een aanwezigheid van 2/3 deel van onze leden nodig. De statuten worden op onze website geplaatst. Bij niet genoeg aanmeldingen zal de Jaarvergadering automatisch worden verplaats naar 8 juni 2022. Leden die zich aangemeld hebben voor woensdag 1 juni krijgen hiervan een nieuwe uitnodiging.

1.Opening door de voorzitter
2.Besluit tot statutenwijziging
3.Sluiting

Wanneer het minimum aantal leden niet wordt gehaald moeten wij een nieuwe vergadering uitschrijven. Deze zal gehouden worden op woensdag 8 juni 2022, in de schuilhut bij onze visvijver. Dan zal, ongeacht het aantal aanwezige leden , een besluit tot statutenwijziging genomen worden.

1.Opening door de voorzitter
2.Besluit tot statutenwijziging
3.Sluiting

Aanmelden voor deze Jaarvergadering dient te gebeuren voor 25 mei 2022.
Je kunt je aanmelden door deze email te beantwoorden of een e-mail te sturen naar hsvtsluisjeleden@gmail.com
Bij niet genoeg aanmeldingen zal de Jaarvergadering automatisch worden verplaats naar 1 juni 2022 zoals hierboven omschreven.
De statuten staan ter inzage op onze websitie zie onderstaande link;

Namens het bestuur,

Henk van Lierop