Uitstel start Wintercompetitie

Zaterdag, 24 oktober 2020

Beste wedstrijdvissers,

Sportvisserij Nederland heeft vanaf 14 oktober alle wedstrijden, zowel landelijk als lokaal verboden voor tenminste 4 weken. Na deze periode wordt opnieuw gekeken naar de stand van zaken. Voor onze vereniging betekent dit dat de start van de wintercompetitie, op 31 oktober, helaas niet door kan gaan. Vooralsnog is ook niet duidelijk wanneer we wel kunnen starten. Dit laten we afhangen van de richtlijnen van Sportvisserij Nederland. Zodra we mogen starten zullen we iedereen hierover informeren. Onderstaand vind je de link naar de website van Sportvisserij Nederland met de betreffende tekst.

We hopen iedereen zo snel mogelijk weer te zien aan de waterkant en bovenal, blijf gezond!!

Namens wedstrijdcommissie,